Piemonte

Piemonte

dinsdag 16 juni 2015

Inspiratie op pinterest

Daar het nog vrij zinloos (maar desondanks erg leuk) is om op Italiaanse huizensites te zoeken naar geschikte huizen besloot ik ter inspiratie op pinterest een collectie van buitendouches en baden aan te leggen. Ik weet eigenlijk niet of het klimaat in Piƫmonte daar wel geschikt voor is, maar ik vind een buitendouche zo gaaf.
In Nicaragua hadden we ooit een 'cabana' (waar zit de enje als je hem nodig hebt...) in een prachtig afgelegen natuurgebied waar ze een buitendouche hadden.
Hoewel er natuurlijk heel veel nadelen te bedenken zijn, vond ik het superromantisch om 's avonds onder de sterrenhemel bij kaarslicht te douchen.


Dus als het enigszins meezit, zou ik bij casa nocciola ook graag een buitendouche of zelfs bad hebben. Daarvoor is op pinterest genoeg inspiratie te vinden, van een briljant eenvoudige slang met sproeikop opgehangen in een boom waar ik de kinderen al heerlijk doorheen zie springen op een mooie dag, tot zeer luxe aandoende baden in de openlucht. Zien jullie je er al in zitten? Ik in ieder geval wel... Als je mee wil dromen over een buitendouche/bad, je kan de inspiratiecollectie van casa nocciola terugvinden op pinterest. Veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten